Saturday 2 December 2017

Forex trading perth waldorf


Forexiation - pamiętnik przedsiębiorcy forex w Perth Udało mi się odrobinę zarobić w ciągu września, zwiększając moje konto o 0,44. Wzrost konta: 0,44 września był bardzo cichy. Zwykle otwieram 10 transakcji miesięcznie, ale w ciągu września otwarto tylko siedem. W tym miesiącu byłem bardziej selektywny w kwestii moich transakcji, głównie z powodu straty, którą doznałem w sierpniu. Zmniejszyłem ryzyko do 0.5, do maksymalnie 1 dla kilku transakcji. Wierzę, że jeśli byłem bardziej agresywny przy moim ryzyku, najprawdopodobniej wzrosną moje konto o jeden miesiąc. To cena, którą płacisz za bycie konserwatywnym. W tym miesiącu osiągnąłem również swój setny etap handlowy. Poniżej znajduje się migawka mojego rachunku handlowego (kliknij, aby powiększyć): Mój współczynnik zysku wynosi obecnie 1,31, co jest na równi z moimi testami historycznymi. Ive poświęcony września na badania rynków z różnych rynków, z ograniczonym sukcesem. Opracowałem system breakout, chociaż nie jestem z niego zadowolony. Jest to krzywa słupów zwrotnych z 239 przykładowych transakcji, od 2017 do 2018 roku: Moim głównym problemem jest to, że moje wygrane są lumpy. Id wolisz zobaczyć bardziej równomierne rozłożenie wygranych i strat. W październiku kontynuuję badania. DALEJ MIESIĄC Mój bieżący spadek wynosi nadal powyżej 5, więc w październiku moje ryzyko utrzymuje się na 1 na sesję. Gdy moja wypłata spadnie poniżej 5, mogę zwiększyć swoje ryzyko do 1,5-2. Trading View Investments to prywatna własna firma handlowa z siedzibą w Melbourne w Australii. Nasz zespół profesjonalnych sprzedawców Prop specjalizuje się w handlu Equities, Futures, Opcje, FX i Money Markets na wielu giełdach na całym świecie. Jesteśmy firmą ukierunkowaną na technologię, która ułatwia nam działalność handlową poprzez najnowsze platformy handlowe i informacyjne w czasie rzeczywistym. Podejmiemy systematyczne podejście do handlu, które wynika z zestawu reguł mechanicznych opracowanych przez nasze zastrzeżone modele. Przystosowanie się do ruchów rynkowych ma kluczowe znaczenie i dlatego stosujemy do dwunastu (12) różnych autorskich strategii handlowych, aby umożliwić ochronę przed niekorzystnymi wahaniami. Wszyscy nasi przedstawiciele handlowi stosują rygorystyczne zasady zarządzania ryzykiem, aby zapewnić wysoką wydajność w różnych warunkach rynkowych. Mamy szereg podstawowych wartości, które są kluczowe dla sukcesu naszej firmy: zaufanie Uważamy, że jest to pierwszy i najważniejszy krok w budowaniu długotrwałych relacji biznesowych, a dzięki naszym uczciwości i profesjonalizmowi skupiamy się na tym, co najlepiej dla naszych klientów . Wartość Zapewnienie wartości naszym klientom ma zasadnicze znaczenie. Nasze zobowiązanie do dostosowywania własnych standardów do wymogów naszych klientów jest tym, co wyróżnia nas jako wiodącą firmę zajmującą się usługami finansowymi. Skuteczność Jesteśmy firmą nastawioną na osiągi, w której dzielimy się sukcesem z naszymi klientami. Nasze zaangażowanie w osiągnięcie sukcesu biznesowego i finansowego jest miarą, która wpłynie na twoją decyzję w przyszłości. Dowiedz się więcej o osobach związanych z handlem prawami autorskimi Trade View Jesteśmy poważni w handlu, jesteśmy firmą zajmującą się handlem własnym, wyposażoną w podstawowe umiejętności, narzędzia i technologie w celu opracowania strategii handlowych w różnych warunkach rynkowych. Będziesz zanurzony w świecie profesjonalnego handlu, gdzie pomożemy Ci w osiągnięciu sukcesu w rozwoju systemów handlowych, zarządzaniu ryzykiem i ustalaniu pozycji. Mamy otwarte środowisko, w którym nasi handlowcy Prop dzielą się pomysłami z zespołem. Będziesz rozwijać silne relacje z podobnie myślącymi profesjonalnymi traderami, aby pomóc Ci uzyskać unikalny wgląd w metodologie handlowe i nastawienia, które są niezbędne, by być skutecznym przedsiębiorcą. Umożliwiamy ci wykorzystanie tego środowiska i korzystanie z najnowszych platform transakcyjnych i informacyjnych do budowania i rozwijania własnych solidnych systemów transakcyjnych, które można dostosować do dowolnych warunków handlowych lub rynkowych. Trade View Investments może licencjonować te systemy transakcyjne od ciebie i umożliwiać wymianę z funduszami firmy lub udostępnianie ich innym profesjonalnym traderom. Nasze podejście do wynagrodzenia jest oparte na wynikach, w wyniku czego ostatecznie będzie opierać się na twoim sukcesie. Im więcej wkładasz w swój trening i im bardziej pracujesz nad swoimi wysiłkami, tym większa jest ogólna osobista nagroda. Będziesz otrzymywać świadczenia od naszych najlepszych pośredników brokerów, mieć dostęp do najnowocześniejszych strategii handlowych i działać z 24-godzinnego biura handlowego zaprojektowanego specjalnie dla profesjonalnych przedsiębiorców. MT4 Trading Platform MT4 jest światową platformą handlu online. Łączy niezawodność i szybkość z niezrównaną możliwością konfigurowania oprogramowania do własnych potrzeb handlowych. Dzięki naszej współpracy z IC Markets, przydaliśmy się jednej z najlepszych platform do realizacji i niezawodności. Pobierz teraz wersję Low Trade Rebates Low Trade View poświęcona jest oferowaniu konkurencyjnych cen dla wszystkich podmiotów gospodarczych. Pozyskaliśmy niektóre z najniższych prowizji i najwyższych rabatów spreadowych dostępnych na indeksy giełdowe, towary i Forex. Skorzystaj z tej zniżki, otwierając konto na żywo z IC Markets MT4 i odbierając do 25% aktualne stawki. Dlaczego warto wybrać nas Uważamy, że jesteśmy całkiem dobrzy w tym, co robimy - przekształcamy zwykłych ludzi w Traderów. Oto kilka słów naszych uczniów Warsztat Pośredni dał mi wiedzę i zrozumienie do stworzenia własnego zautomatyzowanego systemu handlowego. A portal ekskluzywnych członków to świetne miejsce na interakcję z ludźmi mającymi realny handel. Luke M - data-width640 - data4 thumbnail Warsztat dostarczył mi wiedzy i zrozumienia, aby utworzyć własny automatyczny system handlu. A ekskluzywny portal członków jest świetnym miejscem do interakcji i uzyskania wsparcia od prawdziwych handlowców. Luke M Faceci z Trade View naprawdę znają się na rzeczy. Intermediate Workshop zapewnił mi wiedzę i zrozumienie, aby stworzyć własny zautomatyzowany system transakcyjny - Luke M Najważniejsza różnica: warsztaty przedstawione przez prawdziwych inwestorów, a nie przez analityków lub edukacyjnych dostawców inwestycji, którzy nigdy nie wymieniali własnych pieniędzy. Id zaleca to warsztaty dla każdego, szczególnie tych, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o zautomatyzowanych strategiach handlowych. quot Polina J data-width640 data-height480 data-thumbnailtradeview. auwp-contentuploads201702person-8.jpg classwondercarousellightbox wondercarousellightbox-1 data-groupwondercarousellightbox-1 Klucz różnica: warsztaty przedstawione przez prawdziwych przedsiębiorców, a nie analityków czy instytucji oferujących edukację inwestycyjną, którzy nigdy nie wykupili własnych pieniędzy. Polecam ten warsztat każdemu, szczególnie tym, którzy chcieliby dowiedzieć się o automatycznych strategiach handlowych. Polina J Zdecydowanie najlepsze australijskie warsztaty, w których brałem udział i jeden z najlepszych na świecie (i uczestniczyłem w wielu z nich). - Polina J Dostarczyło mi niewiarygodnie praktycznych narzędzi (i edukacji, jak z nich korzystać), które są wykorzystywane przy opracowywaniu, testowaniu wstecznym i ocenie pomysłów i systemów handlowych. Odchodzisz naprawdę dobrze uzbrojony, aby przenieść swoje własne metody i pomysły handlowe na wyższy poziom. - Dave M data-width640 data-height480 data-thumbnailtradeview. auwp-contentuploads201702person-6.jpg classwondercarousellightbox wondercarousellightbox-1 data-groupwondercarousellightbox-1 Dostarczył mi niewiele praktyczne narzędzia (i edukacji na temat ich wykorzystania), które są używane w opracowywanie, testowanie wsteczne oraz ocena pomysłów i systemów handlowych. Odchodzisz naprawdę dobrze uzbrojony, aby przenieść swoje własne metody i pomysły handlowe na wyższy poziom. - Dave M Jako aktywny handlowiec na 7 lat mogę szczęśliwie potwierdzić, że warsztaty prowadzone przez Trade View spełniły moje oczekiwania i nadzieje. - Dave M Dziękuję za podzielenie się Twoim czasem i niesamowitymi wglądami Im zawsze wyczerpany kwotą, na którą uczyłem się poprawiać mój handel. To, co doceniam jeszcze bardziej, to podzielenie się doświadczeniami psychologicznymi ze swoimi osobistymi doświadczeniami, które mogę zastosować do handlu i mojego życia. Wszyscy jesteśmy przedstawieni z różnymi możliwościami, które są na pierwszy rzut oka bardzo nieoczekiwane i nieoczywiste. Inspirujące, aby zobaczyć, co robisz z możliwościami, które zostały przedstawione. Jeszcze raz dziękuję i świetnie cię widzieć. Barry (NSW) data-width640 data-height480 data-thumbnailtradeview. auwp-contentuploads201702person-5.jpg classwondercarousellightbox wondercarousellightbox-1 data-groupwondercarousellightbox-1 Dziękujemy za dzielenie się swoim czasem i niesamowitymi wglądami Im zawsze wyczerpany kwotą, na którą uczysz się poprawiać moje handlowy. To, co doceniam jeszcze bardziej, to podzielenie się doświadczeniami psychologicznymi ze swoimi osobistymi doświadczeniami, które mogę zastosować do handlu i mojego życia. Wszyscy jesteśmy przedstawieni z różnymi możliwościami, które są na pierwszy rzut oka bardzo nieoczekiwane i nieoczywiste. Inspirujące, aby zobaczyć, co robisz z możliwościami, które zostały przedstawione. Jeszcze raz dziękuję i świetnie cię widzieć. Barry (NSW) Dziękuję za podzielenie się swoim czasem i niesamowitymi spostrzeżeniami. Zawsze jestem wyczerpany kwotą, jaką uczę się ulepszać mój trading. Barry (NSW) Tak, jestem jednym z tych facetów, którzy przeszli od jednej strategii do drugiej, wydając pieniądze, które każda ciężko pracująca osoba mogłaby się na to zastraszyć. Tak, wydałem pieniądze, które nigdzie nie poszły. Mógłbym powiedzieć, że ta gra była dla ludzi, którzy byli wyjątkowi i mieli prezent. Zaczynałem wątpić w wielki czas. Ale kiedy już miałem się poddać, znalazłem firmę handlową, która kształciła kupców. Myślę, że postanowiłem spróbować, ponieważ byli w Melbourne. Pierwsza rozmowa z nimi dotyczyła ich przebiegu, co wiązało się z dyskusjami na temat systemów na komputerze. Kiedy słyszałem słowo komputer, mogę powiedzieć, że zostałem odłożony. Powodem tego jestem bardzo niewidomym komputerem. Druga rozmowa dotyczyła życia jako przedsiębiorcy, zostałem zaproszony do pokoju handlowego, gdy widziałem ludzi, którzy pracowali jako handlowcy. To rzeczy naprawdę dla mnie. Ale komputery nadal były w moim umyśle, wiedziałem, że tworzenie systemów jest słuszne, a roboty rzeczy o wiele szybciej niż testy wsteczne. Ręczne testowanie wstecz może potrwać kilka dni, co pozwoli mi sprawdzić, czy mój system działał w ciągu sekundy lub minut. Zdecydowałem się zanurzyć nawet z obawy przed technologią, która wciąż znajduje się w mojej głowie. Tym razem wiedziałem, że jest inaczej. Nie kupowałem strategii, której zamierzałem nauczyć się tworzyć własny system z dużą ilością użytecznych informacji handlowych do prawdziwego obrotu. Poszedłem do biura, aby zrobić warsztaty pośrednie, które uważam za bardzo edukacyjne i informacyjne. Dostałem tak wiele momentów Ah-ha w handlu, było nierealne. Jeśli chodzi o strach komputerowy, zniknęło, ponieważ Rob, Edwin i Greg byli bardzo cierpliwi i dawali mi dużo czasu, ponieważ wiedzieli, że nie jestem najlepszy w dziedzinie technologii. Zaczepiłam się, gdy zacząłem widzieć światło na końcu tunelu, wiedziałem, że można to zrobić. Zdecydowałem wtedy, że będę siedzieć na sali handlowej prawdziwymi przedsiębiorcami, więc mógłbym być w akcji. Chciałem nauczyć się od tych ludzi, którzy handlowali życiem, ponieważ wiedziałem, że właśnie tego chciałem. Siedząc na podłodze przez miesiąc z prawdziwymi kupcami, bycie w pobliżu akcji to miejsce, w którym zaczęła się moja prawdziwa edukacja. Położyłem pierwszy pełny system i dostałem stosy i mnóstwo informacji na temat rzeczywistości handlowej. W końcu czułem pewną strukturę i spójność na temat mojego handlu. Mogę powiedzieć, że miesiąc na podłodze z handlowcami był jednym z największych doświadczeń mojego życia. W tym miesiącu moja wiedza handlowa była napędzana jak nic innego. Naprawdę chcę podziękować Robowi i wszystkimi handlowcom za ich pomoc, cierpliwość i wiedzę. Jestem zawsze wdzięczny. Jeśli myślisz o tym - nie, po prostu zrób to. Będzie to jeden z najlepszych ruchów, jakie wykonujesz. Danny (Melton, Victoria) data-width1060 data-height480 data-thumbnailtradeview. auwp-contentuploads201702team3.png classwondercarousellightbox wondercarousellightbox-1 data-groupwondercarousellightbox-1 Tak, jestem jednym z tych facetów, którzy przeszli z jednej strategii na drugą, wydając pieniądze, które każdy ciężko pracujący człowiek skłaniałby się w tę myśl. Tak, wydałem pieniądze, które nigdzie nie poszły. Mógłbym powiedzieć, że ta gra była dla ludzi, którzy byli wyjątkowi i mieli prezent. Zaczynałem wątpić w wielki czas. Ale kiedy już miałem się poddać, znalazłem firmę handlową, która kształciła kupców. Myślę, że postanowiłem spróbować, ponieważ byli w Melbourne. Pierwsza rozmowa z nimi dotyczyła ich przebiegu, co wiązało się z dyskusjami na temat systemów na komputerze. Kiedy słyszałem słowo komputer, mogę powiedzieć, że zostałem odłożony. Powodem tego jest to, że jestem bardzo analfabetą komputerową. Druga rozmowa dotyczyła życia jako przedsiębiorcy, zostałem zaproszony do pokoju handlowego, widziałem ludzi pracujących jako kupcy na życie. To rzeczy naprawdę dla mnie. Ale komputery nadal były w moim umyśle, wiedziałem, że tworzenie systemów jest słuszne, a roboty rzeczy o wiele szybciej niż testy wsteczne. Ręczne testowanie z powrotem może zająć kilka dni, co pozwoliłoby mi sprawdzić, czy mój system działał sekundę lub minutę. Zdecydowałem się zanurzyć nawet z obawy przed technologią, która wciąż znajduje się w mojej głowie. Tym razem wiedziałem, że jest inaczej. Nie kupowałem strategii, którą miałem uczynić, aby stworzyć własny system z wieloma użytecznymi informacjami handlowymi do obrotu w rzeczywistym życiu. Poszedłem do biura, aby zrobić warsztaty pośrednie, które uważam za bardzo edukacyjne i informacyjne. Otrzymałem tak wiele chwil Ah-ha o handlu, to było nierealne. Jeśli chodzi o strach komputerowy, zniknęło, ponieważ Rob, Edwin i Greg byli bardzo cierpliwi i dawali mi dużo czasu, ponieważ wiedzieli, że nie jestem najlepszy w dziedzinie technologii. Byłem uzależniony Zacząłem widzieć światło na końcu tunelu, wiedziałem, że można to zrobić. Postanowiłem, że zasiądę na parkiecie z prawdziwymi kupcami, abym mógł być w pobliżu akcji. Chciałem uczyć się od tych ludzi, którzy zarabiają na życie, ponieważ wiedziałem, że to jest to, co chciałem zrobić. Siedząc na podłodze przez miesiąc z prawdziwymi kupcami, bycie w pobliżu akcji to miejsce, w którym zaczęła się moja prawdziwa edukacja. Położyłem pierwszy pełny system i dostałem stosy i mnóstwo informacji na temat rzeczywistości handlowej. W końcu poczułem jakąś strukturę i konsekwencję mojego handlu. Mogę powiedzieć, że miesiąc na podłodze z handlowcami był jednym z największych doświadczeń mojego życia. W tym miesiącu moja wiedza handlowa była napędzana jak nic innego. Naprawdę chcę podziękować Robowi i wszystkim handlarzom za ich pomoc, cierpliwość i wiedzę. Jestem zawsze wdzięczny. Jeśli o tym myślisz, nie rób tego. Będzie to jeden z najlepszych ruchów, które wykonasz. Danny (Melton, Victoria) Jeśli o tym myślisz - nie rób tego. Będzie to jeden z najlepszych ruchów, jakie wykonujesz - Danny (VIC) Bardzo dziękuję za poświęcony czas i dzielenie się swoją wiedzą na naszych spotkaniach (3-5 marca). Nauczyliśmy się tak wiele od 3 dni. To było świetnie zobaczyć cię znowu i być inspirowane. Ciągle przypomina nam się, jak niesamowite są wasze systemy. Jak bardzo jesteśmy uprzywilejowani, abyśmy byli kierowani i prowadzeni przez ciebie. Zdajemy sobie sprawę, że nasze uczenie się jest procesem krok po kroku i nabieramy tempa w zrozumieniu. Czas spędzony z tobą w Melbourne zapewniał lepsze zrozumienie twoich modeli biznesowych. Wiemy, że musimy dalej podążać w naszej wiedzy i zrozumieniu, iz wielkim entuzjazmem patrzymy w przyszłość. Dziękuję za odpowiedź na liczne pytania tak cierpliwie i szczególnie poprawiając pewne nieporozumienia, które nas powstrzymują. Doceniliśmy profesjonalną przestrzeń do nauki, którą nam zapewniliście, a także zachęcający i inspirujący kierunek i wyjaśnienia. 12 stron notatek, które wziąłem, jest dowodem na głębokość i zakres podanych przez ciebie informacji. Wspaniale było też spotkać się z Robertem i doceniliśmy jego przyjazną postawę. Jeszcze raz dziękuję. Rosemary i Jan (NSW) data-width640 data-height480 data-thumbnailtradeview. auwp-contentuploads201702team1.png classwondercarousellightbox wondercarousellightbox-1 data-groupwondercarousellightbox-1 Dziękuję bardzo za poświęcony czas i dzielenie się swoją wiedzą na naszych spotkaniach (3-5 marca) . Nauczyliśmy się tak wiele od 3 dni. To było świetnie zobaczyć cię znowu i być inspirowane. Ciągle przypomina nam się, jak niesamowite są wasze systemy. Jak bardzo jesteśmy uprzywilejowani, abyśmy byli kierowani i prowadzeni przez ciebie. Zdajemy sobie sprawę, że nasze uczenie się jest procesem krok po kroku i nabieramy tempa w zrozumieniu. Czas spędzony z tobą w Melbourne zapewniał lepsze zrozumienie twoich modeli biznesowych. Wiemy, że musimy dalej podążać w naszej wiedzy i zrozumieniu, iz wielkim entuzjazmem patrzymy w przyszłość. Dziękuję za odpowiedź na liczne pytania tak cierpliwie i szczególnie poprawiając pewne nieporozumienia, które nas powstrzymują. Doceniliśmy profesjonalną przestrzeń do nauki, którą nam zapewniliście, a także zachęcający i inspirujący kierunek i wyjaśnienia. 12 stron notatek, które wziąłem, jest dowodem na głębokość i zakres podanych przez ciebie informacji. Wspaniale było też spotkać się z Robertem i doceniliśmy jego przyjazną postawę. Jeszcze raz dziękuję. Rosemary and Jan (NSW) Jak bardzo jesteśmy uprzywilejowani przez Ciebie - Rosemary i Jan (NSW) Ostrzeżenie o ryzyku: Handlowanie produktami lewarowanymi niesie ze sobą znaczne ryzyko i nie jest odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Upewnij się, że w pełni rozumiesz ryzyko przed zawarciem jakiejkolwiek transakcji. Możesz stracić znacznie więcej niż początkowy depozyt. Wszelkie informacje na tej stronie mają charakter ogólny i nie uwzględniają Twojej sytuacji finansowej, celów ani Twoich potrzeb. Ostrzeżenie o ryzyku: Handlowanie produktami lewarowanymi niesie ze sobą znaczne ryzyko i nie jest odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Upewnij się, że w pełni rozumiesz ryzyko przed zawarciem jakiejkolwiek transakcji. Możesz stracić znacznie więcej niż początkowy depozyt. Wszelkie informacje na tej stronie mają charakter ogólny i nie uwzględniają Twojej sytuacji finansowej, celów ani Twoich potrzeb. Trade View Investments ABN 9809 3061 020 jest Autoryzowanym Przedstawicielem Międzynarodowych Rynków Kapitałowych (AFSL 335692) Autoryzowany Przedstawiciel nr 418582 l Wszelkie prawa zastrzeżone. Ponad setka australijskich handlowców zajmujących się obrotem walutowym walczy o uniknięcie milionów strat Wyłącznie przez biznesowego dziennikarza Neala Woolricha Zaktualizowano Tue Feb 17 11:47:01 EST 2018 australijskich detalicznych zagranicznych przedsiębiorców walutowych straciły miliony z powodu frank szwajcarskiej nagłej aprecjacji w zeszłym miesiącu. ABC News Online: Dostarczane tutaj w Australii i na całym świecie firmy walutowe sprzedają marzenie o natychmiastowych bogactwach. To dynamiczny handel, który podwoił się od 2007 roku i obecnie obraca się 380 milionów razy dziennie. Ale dla setek Australii 51 000 matek i tata handlarzy handlu detalicznego, ten sen stał się koszmarem. ABC może ujawnić, że ponad 100 detalicznych handlowców walutowych w Australii często niewielkich inwestorów, którzy wczoraj na rynku forex zacierają się w trudnych chwilach, poniosły znaczne straty na kontach handlowych. Kilka jest w setkach tysięcy dolarów, aw co najmniej dwóch przypadkach te straty wzrosły ponad 1 milion. Teraz, niektóre z nich są ścigane przez swoich zagranicznych brokerów walutowych, aby spłacić te straty. Szwajcarski szwajcarski fracht 15 stycznia Szwajcarski Bank Narodowy przesłał rynki walutowe do obrotu, gdy niespodziewanie usunął limit kursu walutowego. Czapka była na miejscu, aby zatrzymać frank szwajcarski doceniając za dużo. Frank był postrzegany jako bezpieczny schronienie, a nadmierna waluta spowodowałaby, że gospodarka krajowa niekonkurencyjna i utrudniałaby wzrost gospodarczy. Kiedy kapelusz został nieoczekiwanie usunięty, frank zyskał w 30 procentach za chwilę w stosunku do euro, a handlowcy z zagranicznymi walutami, trzymając franka, zarabiali na nieoczekiwanych zyskach. Ale ci, którzy zostali po drugiej stronie transakcji, zostali skandowali, aby pokryć straty, aw przypadku największych światowych firm handlowych zajmujących się handlem walutami, narażonych na setki milionów dolarów strat. Australijscy handlarze tracą miliony Kiedybym musiał zapłacić za ujemne saldo, oznaczałoby to potencjalną utratę mojego domu, możliwą rozbiciu mojej rodziny, powiedział jeden klient FXCM, handlowca z zagranicą, który zapytał o przyczyny prawne, że jego tożsamość nie być objawione. To kosztowało ogromną ilość emocjonalnych nacisków dla mnie i mojej żony i bardzo się martwimy o przyszłość dzieci. Zgłosili swoje sprawy do australijskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (ASIC) oraz do Służby Rzecznika Praw Obywatelskich ds. Rzeczoznawców Finansowych (Financial Ombudsman Service). ABC rozumie klientów co najmniej dwóch innych firm IG Markets i Admiral Markets również sporu z ich brokerami. Klienci FXCMs akceptują, że mogą utracić kapitał, jaki przyczynili się do swoich rachunków walutowych. Twierdzą oni, że FXCM miała szeroko reklamowaną politykę braku sald ujemnych (lub debetowych), a jej złe zarządzanie ryzykiem doprowadziło do strat wymykających spod kontroli. Ta polityka jest bardzo jasna i prosta, że ​​FXCM gwarantuje brak zadłużenia wobec FXCM w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek ujemnego salda, powiedział klient FXCM. Jest to jeden z bardzo ważnych powodów, dla mnie i wszystkich innych ofiar, wybierania FXCM jako naszego pośrednika w handlu walutami. Polityka FXCMs w saldach pozabilansowych na FX i CFD Polityka Depozytów Papierów Wartościowych w FXCMs polega na zaliczeniu rachunków detalicznych do salda zerowego, gdy salda debetowe występują w wyniku transakcji. Jednym z największych obaw, jakie podmioty gospodarcze mają w kwestii dźwigni jest to, że znaczna strata mogłaby spowodować zapłacenie ich pośrednikowi. W firmie FXCM maksymalne ryzyko utraty jest ograniczone kwotą na koncie. Wszystkie konta są śledzone przez naszą funkcję Marginal Watcher. Funkcja Margin Watcher, jeśli kapitał własny spadnie poniżej wymaganych marż, stacja Trading FXCM będzie uruchamiać polecenie zamknięcia wszystkich otwartych pozycji. Mimo tych zapewnień z FXCM, klient powiedział ABC, że otrzymał w styczniu wiadomość e-mail z FXCM, domagając się, aby zapłacił ujemne saldo kilkuset tysięcy dolarów. FXCMs poszkodowanych klientów z Australii twierdzą, że inni brokerzy szarpnięciem szwajcarskim szarpią się w znacznie lepszym kształcie niż FXCM, ponieważ mieli lepsze praktyki zarządzania ryzykiem w miejscu, a konta klientów zostały szybko zamknięte, zanim straty przestały być kontrolowane. Tak, oczywiście, musimy wziąć na siebie odpowiedzialność, ale tylko w stopniu, w jakim wprowadziliśmy pieniądze, dodał klient. Niebezpieczeństwa dźwigni narażonej Ponieważ waluty mają tendencję do przemieszczania się w małych ilościach, handlowcy handlu zagranicznego używają dźwigni lub zaciągania pożyczek, aby podkreślić swoje zyski. Jednak przy dźwigni przychodzi ryzyko większych strat, gdy waluty przemawiają przeciwko handlowi. Przedsiębiorca, który wnoszący 10 000 własnych pieniędzy i wykorzystuje wskaźnik dźwigni w wysokości 200: 1, może zajmować 2 miliony pozycji w walucie. Pozostałe 1,990,000 jest zapożyczone z zagranicznego maklera walutowego. Jeśli waluta spadnie o 1 procent, to trader utracił 20.000 10.000, które przyczyniły się, a dodatkowo 10.000 pożyczonych pieniędzy, co spowodowało ujemną równowagę z brokerem. Jednak w ekstremalnych przypadkach, takich jak franki szwajcarskie, 30-procentowy ruch spowodowałby natychmiastowe zaległości w wysokości 600 000. FXCM potwierdziło, że 115 z 16 000 australijskich klientów miało ujemne saldo w wyniku szwajcarskiej imprezy w formie franka szwajcarskiego. Firma poinformowała, że ​​powiadomiła 10 klientów, że ich ujemne salda muszą zostać zwrócone. Ci klienci mają co najmniej 1 milion w aktywach netto lub zdeponowali ponad 250 000 na swoich kontach przez całe życie i mają co najmniej dwa lata doświadczenia handlowego. FXCM powiedziała, że ​​negatywne saldo pozostałych 105 klientów zostały wybaczone. W oświadczeniu do ABC prezes FXCMs, Drew Niv, stwierdził, że umowa z klientami jest jasna. Kilka postanowień wyraźnie wyjaśnia, że ​​FXCM Australia ma prawne i umowne prawo do pełnego odzyskania ujemnych sald australijskich klientów, a australijscy klienci byli lub powinni być świadomi takiej odpowiedzialności, czytamy w oświadczeniu. Spółka twierdzi, że działania banków narodowych w Szwajcarii w dniu 15 stycznia były zdarzeniami siły wyższej, które obejmują działania rządu, które uniemożliwiają uporządkowany rynek lub wyjątkowe zdarzenia rynkowe. Australijskie przepisy pod poŜarem W następstwie globalnego kryzysu finansowego USA złoŜyły hamulec ręczny na detaliczny rynek walutowy, ograniczając go do maksymalnego poziomu dźwigni w wysokości 50: 1. Jednakże w Australii brokerzy walut obcych oferują współczynniki dźwigni do 500: 1. Associate Profesor Mark Crosby z Melbourne Business School powiedział ABC w zeszłym miesiącu, że nie było miejsca na dźwigniowe platformy handlu detalicznego w Australii. Myślę, że nie powinny one być dostępne dla inwestorów detalicznych w ogóle, a na pewno nie sądzę, że powinny być promowane do inwestorów detalicznych, powiedział. Australijska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd twierdzi, że kwestia większych kontroli to jedna dla rządów, ale wielokrotnie ostrzegała konsumentów, że wykorzystanie handlu zagranicznego jest ryzykownym produktem. Jednak ofiary szwajcarskiego kryzysu twierdzą, że ASIC powinien dokładnie kontrolować branżę. Ive poczuł, że ASIC, działając jako australijski regulator tych instytucji finansowych, powinien w rzeczywistości wziąć częściową odpowiedzialność za obecny bałagan, klient FXCM powiedział ABC. Potrzebujemy ASIC do zapewnienia bezpiecznego, wygodnego środowiska dla każdego ulepszonego produktu finansowego dla ludzi do handlu. Ponieważ tym razem zdarzyło się to w przestrzeni walutowej, ale kto wie, jaka jest następna bomba Wysłany czwartek 12 lutego 11:26:08 EST 2018 039Francogeddon039 naraża na ryzyko dźwignię handlu walutami. Więcej artykułów na żywo: Australia w pogoni za upadkiem Warnera i Smitha w dwudniowym Premierze odrzuca żądanie Hansona0 Australijczycy chcą lidera 039strong039, takiego jak Putin NSW Premier, żąda sondowania matki, która spędziła próbę morderstwa Cyclone Blanche: 039Ukryj schronienie w warunkach pogorszenia039, mówi BOM Perth, który spodziewa się, że drugie dziecko zleci Australię Trump oskarża Obama o 039wire-tapping039, nie przytacza żadnych dowodów Premier oskarżony o unikach drukarek Mardi Gras 3D dostarcza materiałów medycznych do naprawy trzęsienia ziemi Nepal Wiktoriański znaczek obowiązek zmiany, aby mieszkanie bardziej przystępne dla nabywców po raz pierwszy Australia039s nowy kapitał słoneczny Collinsville gotowy do rebrand Cowboys pieczęć szalony wygrać nad Raiders dzięki poprzeczce szczęście uciec za pilot po samolotach awarii na zachód od Canberra Czy przyszłość dziobaka jest zagrożona? Więcej z ABC News

No comments:

Post a Comment