Sunday 10 December 2017

Wzorce harmoniczne opcje binarne


Wzory harmoniczne Część II: Wzory Gartleya i ABCD Mam nadzieję, że przyniosłaś rentowny dzień. Dziś tylko jeden handel dla mnie spowodował, że miałem trochę pracy. To było wywołanie ITM oparte na skutecznym wzorzec, wzorzec ABCD. W tym artykule wyjaśnię ten wzór i powody, dla których wziąłem dziś swój handel, a ponadto omówię inny harmoniczny wzór, Gartley. W moim wstępnym artykule na temat wzorów harmonicznych kliknij tutaj. Mój dzisiejszy handel. Teraz let8217s przejdź do pierwszego zrzutu ekranu dnia, który jest moją transakcją w EURJPY. Żółte linie to poziomy Fibula. Wiem, że jest zamieszanie, ale wyjaśnię wszystko. Zobacz cztery litery na zrzucie ekranu. Mamy trzy pary liter, A-B. B-C i C-D. Pierwsza para A-B to niewielki trend spadkowy. Druga para BC jest niewielkim trendem i 78.6 Fibonacci retracement nogi AB. Jednak może być również 38,2 lub 50 lub 61,8 fib retracement, ale nic ponad 78.6 fib retracement. Now, spójrz na nogi CD, który jest niewielki trend spadkowy. Jeśli mamy te odwroty w pierwszych dwóch nogach, powinniśmy spodziewać się odwrotu w literze D (która może być przedłużeniem 127 lub 161,8 włókna nogi BC) i początkiem nowej tendencji wzrostowej. Jest to 8221bulkowy wzór ABCD8221. Czekałem ceny, aby dotknąć i zamknąć przedłużenie 161.8 fib i zadzwoniłem, co było ITM. Cena spowodowała duże odwrócenie, a potem zaczęliśmy nowy trend, jak widać na zdjęciu. Teraz , let8217 mówią o potwierdzeniu, jakie miałem. Pierwszym potwierdzeniem jest 8 okres RSI, podobnie jak każdy mój handel, który był w zbyt wygórowanym stanie, ale kiedy handluje ABCD lub innymi harmonicznymi chcę więcej potwierdzenia. Można to zobaczyć na screenshot, ale to rozszerzenie 161.8 fib było poprzednim oporem która się złamała, a teraz działa jak wsparcie (zmiana strategii polaryzacji). Mamy wzór ABCD, sprzedajemy i na ostatni, ale nie mniej ważny obszar wsparcia. Teraz mamy wystarczająco dużo dowodów, aby zrobić solidny handel. Innym potwierdzeniem może być codzienny Pivot dla wsparcia lub całej liczby lub poprzedniej linii wsparcia. Wzorzec Gartley Jeśli handlujesz i szukasz wzorów harmonicznych, Gartley jest najczęstszym wzorem, który możesz zobaczyć. Obejrzyj na ekranie. Mamy cztery pary liter. X-A. A-B, B-C i ostatnia C-D. Noga A-B powinna być 61.8 Fibonacci retracement z nogi X-A. B-C powinien być 38,2 lub 88,6 fibem z nogą A-B, a wreszcie noga C-D powinna wynosić 78,6 Fibregof u nogi X-A. Jeśli masz te wznowienia, wzór Gartley jest gotowy. Powinniśmy spodziewać się odwrotu w liście D i być może początkiem nowej tendencji. W naszym przypadku 78.6 Fibre Fibre jest przeszłością wsparcia (możesz zobaczyć to na zrzucie ekranu, ale zawsze powinieneś szukać poprzednich poziomów cen), nasz RSI jest zbyt duży i mamy przecięcie w stochastycznym oscylatorze w pobliżu poziomu 20.Harmoniczny Wzór Indicator Harmoniczny Wskaźnik wzorcowy ma na celu określenie wzorów Butterfly Gartley, który po raz pierwszy opisał Harold Hartley w książce Autor zysku na Giełdzie Papierów Wartościowych w 1935 roku. Gartley Butterfly Pattern jest to, że model ma pewne dokładne kontury i relacje matematyczne. Oznacza to, że mamy do czynienia z poziomami Fibonacciego. Charakterystyka wzoru wskaźników harmonicznych: Metatrader4 Pary walutowe: dowolny czas obrotu: dowolne ramki czasowe: dowolne, zalecane H1 i wyższe Zalecany broker: Alpari Harmonic Pattern Indicator znajduje wzór na wykresie, a dodatkowo w prawym górnym rogu punktu wejścia, cele dla Take Profit i poziom Stop Loss: w archiwach HarmonicPatternIndicator. rar: Pobierz za darmo wskaźnik wzorca harmonicznego Proszę czekać, przygotowujemy Twój link Hello Daniel, niedawno zainstalowałem wskaźnik wzorcowy harmonii na mojej platformie MetaTrader4. Uwielbiam wzór ABC i fakt, że widzę tendencję wewnątrz trójkątów, a także zarabiać zyski i zatrzymać straty po prawej stronie wykresu. Trójkąt daje mi wizualny obraz tego, gdzie jest cena, a kiedy bezpiecznie wejść w handel. Wygrałem kilka transakcji, a także zrobiłem pewne straty. Ale zanim natrafiłem na twój system, moje straty były wielokrotnie większe. Mam teraz niepokojący problem i zastanawiam się, czy możesz mi doradzić. Załączam wskaźnik na około ośmiu parach walutowych na moim wykresie, ale wskaźniki pojawiają się tylko w określonych ramkach ramek czasowych. W niektórych parach walutowych. np. trójkąty pojawiają się tylko w dziennej ramce czasowej na USDCHF. Gdybym pojechał, aby powiedzieć 4hr czasu, dostanę pustą kartkę z niczym na tym, poza pałeczkami świecowymi, a to samo dotyczy wszystkich innych ram czasowych. Audyen jest nieco lepszy od codziennych ram czasowych, w których wskaźnik znika. EurGbp to kolejny problem, trójkąty pojawiają się tylko w ramce czasowej 4hr, a wszystkie inne ramki czasowe są puste. Mam ten problem z innymi parami walutowymi. Wreszcie, oto kolejny problem, którego doświadczam. Powiedzmy, że mam pięć par walutowych utworzonych zarówno z trójkątów, jak i z utratą stop loss i osiągnięciem zysków po prawej stronie. Kilka godzin później może być cztery lub pięć wszystkich wskaźników zniknąć z pary walutowej i może to być dowolna para walutowa. Zdarzyło się to na EurDollarze, a kiedy próbowałem ponownie włączyć wskaźnik wzorca harmonicznego do wykresu, nic się nie dzieje. i to samo dotyczy Gbpusd, AusDollar i wielu innych. Moje pytanie brzmi: może być błąd z mojego platformy Brokers Dziękujemy za pomoc. Gdy wprowadzenie do wzorców harmonicznych Kiedy wszystko pasuje, masz pewny zysk: Wprowadzenie do wzorów harmonicznych Chcę podzielić się ze mną strategią, która jest bardzo stara 1935.8221Podstawy na giełdzie8221 przez HM Gartley) i nadal działa z bardzo dobrymi wynikami, ale najpierw let8217s zajrzyj do moich transakcji. Transakcje są od 24, a moje perfofance to 80. Przewiduję, że w 4 z 5 transakcji. Myślę, że to jest słuszne osiągi. Po prostu żartuje Teraz, let8217 mówi o poważnych sprawach. 8220Harmonic Patterns8221 jest zaawansowanym poziomem analizy technicznej. Musisz wiedzieć, aby używać bardzo dobrze retracements retracements i rozszerzeń, aby określić, jak cena działa blisko wsparcia i oporu i overboughtoversold warunki. Te informacje można znaleźć w dwóch pierwszych artykułach z zrzutami ekranu. Let8217s przejdź do zrzutu ekranu. To jest moja transakcja EURGBP i byłem pewny co do tej konfiguracji, więc wziąłem handel i poczekałem przez minutę na ITM i tak było. Ten wzór jest 8220The Crab8221 i it8217s harmonic Pattern. For me, ten wzór ma największe sukcesy. Spójrz na litery na zrzucie ekranu. Mamy cztery pary liter, A-B. B-C, C-D i wreszcie D-E. Używam tych liter, ale można używać liter, które chcesz. Widzisz, że D-E jest rozszerzeniem włóknienia 161,8 A-B, B-C to 38,2 Fibrefa A-B, a C-D jest 88,6 odchyleniem B-C. Gdy litery mają takie odwrócenie i przedłużenia, powinniśmy spodziewać się odwrotu w literze E i być może początkiem nowej tendencji. Ponieważ trenuje się, jest to 8220 Bullish Crab 8220. Jest to bardzo dobre narzędzie, ale zawsze musisz mieć potwierdzenie. Na zrzucie ekranu widać pomarańczową linię. Najważszy dzień z poprzedniego dnia w It8217s, bardzo silne miejsce do odwrócenia, jak powiedziałem w moim drugim artykule. Cena uderzyła po raz pierwszy 161.8 fib i mamy nasz harmoniczny wzór gotowy. Ale pytanie brzmi: kiedy powinieneś wziąć handel. Czekałem, aż cena za ostatni dzień będzie niska, ponieważ w tym przypadku jest to silniejszy poziom niż 161,8 rozszerzenia fib. Nasz RSI był bardzo przeciążony sygnałem odwrotu, zbyt. W końcu cena uderzyła w pomarańczową linię i zrobiła duże odwrócenie w następnej świecy. Teraz widzimy, że mamy początek nowej tendencji wzrostowej i ma ona co najmniej 30 minut. Możesz zadzwonić z upływem 1 min, 5 min, 10, min, 15 min lub 30 min. ITM będzie w każdym przypadku. Oto obraz z innymi harmonicznymi. Istnieją darmowe oprogramowanie dla harmonicznych, ale ja don8217t ufają im, ponieważ wiele wzorów są wrong. They don8217t mają dokładne odwzorowania i rozszerzenia i nie. Więc najlepszym wyborem dla mnie jest rysowanie samemu. Oczywiście można używać bezpłatnych wskaźników, ale zawsze należy sprawdzić, czy wzorce są prawidłowe.

No comments:

Post a Comment